Salut,
Probabil multi se vor intreba „de ce inca un blog turistic?”, o intrebare foarte pertinenta de astfel. Intr-adevar, de la primele cautari in internet observam ca exista o multime de site-uri si blog-uri tusitice, logic tinand cont de faptul ca turismul a devenit cea mai comuna modalitate de petrecere a timpului liber, fenomen incurajat puternic de ieftinirea zborurilor prin liniile low-cost, de accesul facil cu/fara masina in Uniunea Europeana, de cresterea numarului de unitati de cazare si a modalitatilor de cautare/rezervare pentru acestea, dar si, bineinteles, de aceste site-uri si blog-uri turistice in discutie, de unde poti afla idei de destinatii, recomandari de cazare si masa, rute si trasee, obiective turistice, modalitati de economisire pentru diverse situatii, etc. Tocmai acest mare interes turistic duce si la o foarte mare diversitate a „gusturilor” turistice, lasand loc pentru o multitudine de blog-uri turistice fiecare cu o anumita nisa de informatii de oferit: locatii exotice, city-break-uri, trasee montane, plaje, tururi, obiective „default” pentru o locatie etc. Fiecare are rolul si locul lui…
Deci, care este locul acestui blog? As incepe explicatiile cu o mica paranteza referitoare la avantajele unui blog. De fiecare daca cand alegem sa vizitam o locatie ne vom simti mult mai confortabil sa avem niste pareri despre cum ajungem, unde stam, unde mancam, ce vedem sau cum ne distram; de multe ori facem asta citind zeci de pareri de pe site-uri specifice, incercand sa triem informatiile realiste din tone de explicatii mai mult sau mai putin la obiect, pentru o concluzie cat mai concludenta, iar lucrul asta devine obositor cateodata. Blog-ul in schimb se identifica cu creatorul lui, are un stil si o amprenta, stii exact pozitionarea si tipologia lui dar si cantitatea, calitatea si obiectivitatea informatiilor oferite; mergi „la tinta”. Blogul in discutie, are ca tel sa ofere idei de destinatii mai mult sau mai putin mediatizate (locale si internationale), sa acopere toate informatiile necesare calatoriei, sa evidentieze obiectivele turistice dincolo de cele „default” gasite la prima cautare google, sa ofere fotografii relevante si obiective despre punctele de interes, si nu in ultimul rand, sa ofere sfaturi personalizate, la cerere, prin rubricile de comentarii si contact.
Profilul „scriitorului”: angajat cu experienta comerciala in domeniul telecom, cu hobby-uri active legate de constructii si oferirea de servicii turistice, familist cu copii „dinamici”, pasionat de calatorii, fotografie si „impartasirea experientelor turistice”, clar aceasta din urma am descoperit-o mai nou, cand am decis sa fac acest blog 🙂